GRRR @ best buy and Doom 3

Swatchie

[H]ard|Gawd
Joined
Jan 24, 2001
Messages
1,821
So , I was a little tipsy just getting done with dinner and me having a few shots and beer and a crappy mexican martini . So my friend and I goto best buy to talk to another friend who works there . I look around and HOLY CRAP . DOOM 3 for only 10 bucks !! I am freaking out and grab 5 boxes . I am happier than a fat kid on free donut day. I show my friends and they are like "Idiot, its pre order only "

So now , I not only look stupid , but I am also mad again at best buy !!!!!!
 

Stanley Pain

2[H]4U
Joined
Apr 5, 2001
Messages
2,501
The only thing to be mad at, is your own stupidity :)

Why is it, when someone does something stupid they blame someone else? Seems to be the "American" way.

Anyway, for your penance, you'll have to run around the store with your undies on your head, screaming, I'm a tool I'm a tool.

Cheers,

Mr. Pain
 

Rurik

Supreme [H]ardness
Joined
Sep 29, 2000
Messages
4,662
It's things like this that remind me why they instituded alcohol prohibition. :rolleyes:
 

goku238

2[H]4U
Joined
May 2, 2001
Messages
3,860
Originally posted by Swatchie
So , I was a little tipsy just getting done with dinner and me having a few shots and beer and a crappy mexican martini . So my friend and I goto best buy to talk to another friend who works there . I look around and HOLY CRAP . DOOM 3 for only 10 bucks !! I am freaking out and grab 5 boxes . I am happier than a fat kid on free donut day. I show my friends and they are like "Idiot, its pre order only "

So now , I not only look stupid , but I am also mad again at best buy !!!!!!

Leave the forum please.
 

burningrave101

[H]F Junkie
Joined
Sep 9, 2003
Messages
11,825
Originally posted by Swatchie
So now , I not only look stupid , but I am also mad again at best buy !!!!!!

Yea you should think about taking them to court and suing them for 1 million dollars over false advertisement. Its what most Americans do when its their own fault and look like a total dumb ass in the process. You might even win ;) .
 

rusty

Limp Gawd
Joined
Nov 9, 2002
Messages
380
HAHAHAHAHHAAHAHAHA....sry just had to repost cause its so damn funny. :D
 

raz-0

Supreme [H]ardness
Joined
Mar 9, 2003
Messages
4,934
the only way this could be funnier, is if he got a box to take home, and then posted here bitching that some fucker replaced his doom3 game with a t-shirt.
 

pakotlar

Gawd
Joined
Aug 19, 2003
Messages
895
Originally posted by Swatchie
So , I was a little tipsy just getting done with dinner and me having a few shots and beer and a crappy mexican martini . So my friend and I goto best buy to talk to another friend who works there . I look around and HOLY CRAP . DOOM 3 for only 10 bucks !! I am freaking out and grab 5 boxes . I am happier than a fat kid on free donut day. I show my friends and they are like "Idiot, its pre order only "

So now , I not only look stupid , but I am also mad again at best buy !!!!!!


read your post again and have a good laugh. because this is really funny...and stupid. enjoy.
 

Yankeez

Limp Gawd
Joined
May 1, 2002
Messages
465
Originally posted by Swatchie
So , I was a little tipsy just getting done with dinner and me having a few shots and beer and a crappy mexican martini . So my friend and I goto best buy to talk to another friend who works there . I look around and HOLY CRAP . DOOM 3 for only 10 bucks !! I am freaking out and grab 5 boxes . I am happier than a fat kid on free donut day. I show my friends and they are like "Idiot, its pre order only "

So now , I not only look stupid , but I am also mad again at best buy !!!!!!

you suck at life...
 

jamezzz122

Supreme [H]ardness
Joined
Jun 1, 2003
Messages
4,539
Originally posted by raz-0
the only way this could be funnier, is if he got a box to take home, and then posted here bitching that some fucker replaced his doom3 game with a t-shirt.


Too bad the pre-order doesn't come with a T-Shirt:p
 

DiscoStu

[H]ard|Gawd
Joined
Apr 3, 2002
Messages
1,142
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-Unknown Author
 

Kortiz

Limp Gawd
Joined
Nov 26, 2003
Messages
467
oh man, im laughing so hard it looks like im crying....hahahaha


that's great.
 

SKiTLz

2[H]4U
Joined
Aug 3, 2003
Messages
2,664
I see some of u really have a sense of humour :rolleyes:

Lighten up you bloody basement forum nazis. It's a funny story. The guys obviously big enough to laugh at it himself or he wouldn't have posted it.

Go watch a comedy, and come back when u find a sense of humor.
 

Stanley Pain

2[H]4U
Joined
Apr 5, 2001
Messages
2,501
Originally posted by SKiTLz
I see some of u really have a sense of humour :rolleyes:

Lighten up you bloody basement forum nazis. It's a funny story. The guys obviously big enough to laugh at it himself or he wouldn't have posted it.

Go watch a comedy, and come back when u find a sense of humor.

You apparently don't get sarcasm :p

Mind you, it's difficult to note sarcasm in text form, but :p anyway.

Cheers,

Mr. Pain
 

Baker

2[H]4U
Joined
Jan 12, 2003
Messages
3,474
I could see myself doing the same thing if I were drunk. I would just see Doom 3 on a box and not even bother with fine print. Being drunk is so much fun :D I haven't been in BestBuy or any other electronic store while actually being plastered, I guess I would be afraid of my stupid ass falling over and knocking over a few rows of shelves :p
 

Baker

2[H]4U
Joined
Jan 12, 2003
Messages
3,474
Originally posted by Swatchie
So , I was a little tipsy just getting done with dinner and me having a few shots and beer and a crappy mexican martini . So my friend and I goto best buy to talk to another friend who works there . I look around and HOLY CRAP . DOOM 3 for only 10 bucks !! I am freaking out and grab 5 boxes . I am happier than a fat kid on free donut day. I show my friends and they are like "Idiot, its pre order only "

So now , I not only look stupid , but I am also mad again at best buy !!!!!!

ownedbruceleecrotchanim.gif
 

Baker

2[H]4U
Joined
Jan 12, 2003
Messages
3,474
Originally posted by Eelpout
When is the official release date for the game?

There needs to be a limit on sigs.. because yours is rediculous. :rolleyes:
 

goku238

2[H]4U
Joined
May 2, 2001
Messages
3,860
Originally posted by Eelpout
When is the official release date for the game?

When it's done.


And holy sig size batman! :eek: And baker there is a limit. 10 lines at 800x600 if it hasn't changed
 

LiquidX

2[H]4U
Joined
Jan 7, 2004
Messages
3,772
No sh!t Robin!

This thread should have been immediately closed after Eelpout post and made a sticky, it would have ended this thread perfectly. Classic!:p
 
Joined
Feb 20, 2001
Messages
2,384
Originally posted by Baker
I could see myself doing the same thing if I were drunk. I would just see Doom 3 on a box and not even bother with fine print. Being drunk is so much fun :D I haven't been in BestBuy or any other electronic store while actually being plastered, I guess I would be afraid of my stupid ass falling over and knocking over a few rows of shelves :p

Or, worse yet, actually buying something from there.
 

Decibel

2[H]4U
Joined
Nov 10, 2000
Messages
3,839
Thinking of some of the stuff I've done drunk... That's nothing.

Jagermeister, I am your bitch. I bow to your power.

-dB
 

Baker

2[H]4U
Joined
Jan 12, 2003
Messages
3,474
Originally posted by Xenomaniac
Which Best Buy in Austin was this? Arboretum?

LOL. Good one buddy.

Don't tell this fool, for he is queer and will stock you.

ROFL wrecked his car and lost his job
 

CyberCRAP

Gawd
Joined
Feb 4, 2001
Messages
710
Originally posted by Xenomaniac
Which Best Buy in Austin was this? Arboretum?

LOL. Good one buddy.

Ewww I hate the gateway best buy. I worked there for a few months back during my sophmore year in college. They told us all kinds of lies to tell to people to sell shit. If you would have asked what was in the box they probably would have told you it really was doom 3. Anyways, a big FU goes out to all the losers at the Gateway Best Buy.
 
Top