Recent content by Kdawg

  1. K

    dumb question? how stripped is h510 vs b560?

    so no word whether h510 boards can bypass turbo boost restrictions? i'm not planning to overclock shit
  2. K

    dumb question? how stripped is h510 vs b560?

    man. intel boards are much more expensive than 450 550 amd boards. really kills the value.
  3. K

    dumb question? how stripped is h510 vs b560?

    does h510 support sustained turbo boost through tdp modification? how else is h510 gimped?
  4. K

    Rocket Lake-S prices revealed through retailers

    yeah i want to see realworld 32eu xe performance
  5. K

    Rocket Lake-S prices revealed through retailers

    no one is comparing IGP performance. i want to build a super budget pc, and I want to see how much this lags behind vega
  6. K

    Rocket Lake-S prices revealed through retailers

    hello inflation micron just reported dram supply is gonna be constrained this year. prices gonna go up with this shortage and demand.
  7. K

    AMD pushes back on Tiger Lake with Cezanne mobile CPUs

    would be killer if they didn't cut the igpu in half. this thing trumps the AMD chips with AV1 hardware decode support
  8. K

    Rocket Lake-S prices revealed through retailers

    hot damn the i5 11400 will be $220 that's a big premium over the $160 10400
  9. K

    AMD pushes back on Tiger Lake with Cezanne mobile CPUs

    i'm in no rush to get a chip. highly likely i'm gonna be getting Alder Lake from Microcenter, if mobos are cheap enough and ddr5 isn't too expensive
  10. K

    AMD pushes back on Tiger Lake with Cezanne mobile CPUs

    chip shortage is severe, so maybe DIY won't get it in time. i'm impressed that the Intel Xe 96eu beats vega on the cezanne. i just wish they could squeeze the same thing into alder lake. alder lake will only have 1/3 the power
  11. K

    (Edited) Should you buy a Z590? Asus Maximus XIII Hero Z590 review

    welp this is only for those who absolutely need a new pc and have no patience. i don't think intel will be raising prices until whatever comes after alder lake
  12. K

    (Edited) Should you buy a Z590? Asus Maximus XIII Hero Z590 review

    $500 for end of life mobo too rich for me
  13. K

    Intel Rocket lake i7-11700 CPU in the Dell Vostro system. Is it good?

    zen3 apu has last year's gpu with a speed bump. I know it's faster than intel, but lacks the latest hardware decoders. that's a big issue for me because the last AMD A6 I gave my mom could only decode 1080p60 h264/avc max. everything above that was choppy and killed the cpu then youtube came...
  14. K

    Intel Rocket lake i7-11700 CPU in the Dell Vostro system. Is it good?

    interesting. i guess i'll be deciding between rocket or alder this fall, depending on price. I know AMD APU will be a generation behind until summer 2022 with its old vega graphics.
  15. K

    Intel Rocket lake i7-11700 CPU in the Dell Vostro system. Is it good?

    lol gimping a cpu at 65w i might have to wait for alder lake, if new architecture isn't better than a skylake.
Top