Recent content by schizrade

  1. S

    So why don't I give a rat's tail about Win 11?

    Wow. Guess ill leave you to it then.
  2. S

    So why don't I give a rat's tail about Win 11?

    I guess you missed my point. The charge was made they MS will do away with it, but they have done the opposite, and most things can now be done through a CLI as has been the case in Linux for ages. It's a positive thing outside of a game console or an iPhone.
  3. S

    So why don't I give a rat's tail about Win 11?

    Considering everything at this point is a PS wrapped in a pretty GUI for clicky-clicky types, they never will. You (wonderfully) can live in a CLI almost the entire time working in a Windows env at this point. About time they caught up to the rest of the world.
  4. S

    Unicomp Tenkeyless (IBM SSK) Preorder

    Damn. I really wanted this one.
  5. S

    Test Drive Unlimited: Solar Crown

    Hong Kong but no mainland... fail. Crap.
  6. S

    Win 11 pro's? con's? opinions?

    I'm on a 2020 Intel i5, so it it likely baked into my hardware. This is on Fusion 12.
  7. S

    Win 11 pro's? con's? opinions?

    Updated my W10 vm on my Mac to 11, and I gotta say, its good. I was always "meh" about win 10, just whatever it works, dont care. I actually like what they have done in this.
  8. S

    Test Drive Unlimited: Solar Crown

    Yeah I'm just thinking of big gambling places... i hope its not las vegas lol. Mallorca would be awesome. Really good geography.
  9. S

    Test Drive Unlimited: Solar Crown

    Yeah that was the draw of TDU. A HUGE map... like you can actually explore the damn thing. They should go for gold and model Mallorca or Puerto Rico. Edit: I see gambling chips... Monaco? Maybe Macau/Hong Kong?
  10. S

    RTX 30 Laptops

    I just repasted my GS66 with kryonaut and k5 pro. The Timespy cpu temps dropped from 95C to 79C max. I swear they used baseball card bubble gum for the thermal pad paste and the cpu/gpu paste was half dry and on the “almost not enough” spectrum. It’s night and day now.
  11. S

    So I bought a trashcan....

    Trashcan Mac is cool like the Lucite G4 cube was cool. I would love to get my hands on a cheap one.
  12. S

    Windows 10 Setup Question

    Yeah, don't do that. Just run as a regular user and enter a PW/Biometric when needed.
  13. S

    Is Windows 10 20H2 the worst windows yet?

    Yeah. I do see arm and risc v as a bit of a opening up of the gates.
Top